Proč jsem to dělal ve 3D a ne technikou malby? Má to nějaký smysl?

Technologický a programový pokrok současné doby mě to umožnil. Využil jsem toho na maximum a pohyboval se na hraně těchto technologických možností před deseti lety to nebylo možné technicky vytvořit podobný obraz čekal jsem na lepší možnosti jak příslušných programů tak i velikosti v RAM paměti či rychlosti procesorů. Obraz má díky tomu nový potenciál detailního ztvárnění a umožňuje mi to energetický, vědomý a myšlenkový přenos do života jedince či druhu v detailnějším podání. Na rozdíl od předávání běžnou malbou mohu vystihnout takový detail, ostrost a uvěřitelnost, že to pak pro vnímání jedince způsobí nejen wau efekt, ale i pro vaše oči realistickou uvěřitelnost s uměleckým nádechem.

Běžnou malířskou technikou se toto dá velice těžko napodobit a udělat podobnou fotografii je také skoro nemožné (v takové přesnosti detailu či možnostech fotografie a fyzické výroby). Pokud jdete blíže k obrazu nakresleným štětcem, můžete si při detailním zkoumání všimnout rozmazanosti či malířských tahů to je pro vaše oči málo uvěřitelné proto jí nepoužívám když vím o vhodnějším řešení pro můj účel. A obraz je složen ze stovek 3D soch, které jsou pak dobarveny když to řeknu pro laickou veřejnost. Potřebuji vytvořit systém pro myšlení a představivost vašeho unikátního pohledu na život. A volím tak jiné nástroje a techniky předání než je neurčitost, zobrazení jedné nálady nebo situace, či jen kopírování reality (krajina, portrét atd.) nějakou technikou.

Z toho důvodu je můj obraz udělán v tak velkém detailu, ostrosti a barevnosti. A také promyšlenosti, abych do něho vůbec mohl vložit komplexnost života jedince, ať je jakákoliv. V žádném jiném obrazu se neponoříte do sebe sama tolika směry a tak hluboko, s tolika možnostmi a to pouze v zároveň v jednom obrazu a pohledu. Prostě takový obraz tu ještě nebyl.

Zpět