DETAIL
Klient: Cinesco
Vyborná spolupráce na této reklamě pro značku Kia (Mexické zastoupení).
Hodně hektický projekt, což nemám moc rád, ale pracovalo na tomto projektu pár mých kolegů, tak jsem se na něm chtěl také podílet.
Chtěl bych poděkovat Petrovi Hastikovi za přijemné šefovaní. Byla to i moje poslední profesionální zakázka, kterou jsem přijmul.
CLOSE
DETAIL
Klient: Somniacs
Této firmě jsem prodal mnoho modelů z mého Claw Hunter projektu + pár dinosaurů jsem vytvořil na přání klienta.
https://www.youtube.com/watch?v=SVEe36DPTqM&ab_channel=NotebookItalia
CLOSE
DETAIL
Klient: Radši neznámý
Napsal mi klient, že je fanoušek seriálu Hra o trůny a zároveň začínající režisér.
Měl malý budget, tak jsem mu doporučil, že mu upravím aspoň hlavu svého draka co jsem měl k dispozici. Tak toto je výsledek.. Samozřejmně jsem to mohl udělat ještě přesněji, jak ho mají ve filmu, ale budget byl opravdu malý… ale bavilo mě to.
CLOSE
DETAIL
Klient: Režisér Lukáš Veverka
Série mamutů v animaci pro potřeby uvodní prezentace v Archeopark Pavlov. Animace měl na starosti můj kolega Vladislav Miklus. Archeopark Pavlov je pro mě architektonický skvost, který je vhodně zasazen do krajiny a jeho návštěvu v oblasti nálezů Věstonické Venuše mohu jenom doporučit. Tato oblast mě přitahuje svými vinařskými panoramaty propojené s vodní atmosférou a energeticky pozitivním místem, což Pálava je a mám k ní zvlaštní vztah, který je umocněn tímto Archeoparkem, kde běhají moji 3D mamuti.
https://tv.idnes.cz/domaci/mamuti-chyceni-v-jame-mytus-vyvraci-archeopark.V160707_122304_brnoh_nav?
CLOSE
DETAIL
Klient: Capcom/Outsource2us
Krásná hra, která ve své době měla nádherný design a atmosféru.
Měl jsem na starosti svůj tým 3Dgrafiků, který vytvářel monstra, asi 10 kusů, a zajišťoval jsem finální kvalitu těchto modelů. Některé jsem tvořil osobně některé kolegové.
Tato hra bohužel nevyšla (nevím proč).
CLOSE
DETAIL
Klient: RIVA digital
Do tohoto projektu jsem vyráběl několik postav v počáteční fázi projektu. Díky těmto indickým příběhům jsem rád, že jsem mohl získat zkušenosti i s jinou než jen západní kulturou, i když v tu chvíli, kdy jsem je vytvářel, jsem o tom nic nevěděl a nechápal jsem proč je taková jaká je.
CLOSE
DETAIL
Klient: UPP
Parádní film, nádherné vzdušné souboje a i zvučné jméno režiséra George Lucas.
Na tomto filmu jsem pracoval jako 3D modelář a umělec textur pro společnost UPP.
Vytvořil dva modely z CG lodí z dostupných referencí.
Tyto lodě byly poté použity v bojových scénách na moři.
Můžete je vidět ve dvouch záběrech v tomto filmu spíše v pozadí.
Chtěl jsem říct George Lucasovi ať je hodí do popředí, ale nějak mně nebral telefon.
CLOSE
DETAIL
Klient: UPP
Jako externě najatý modelář jen na model vlka, jsem pro tento filmový projekt ve společnosti UPP.
Vytvořil jsem model vlka CG (modelování, texturování a zbrush).
Vidíte tohoto vlka přibližně ve 20 záběrech v tomto filmu, kde nemohl být použit skutečný vlk.
My job: Modelling for rigging + zbrush, texturing
CLOSE
DETAIL
Klient: UPP
Celovečerní film režiséra Andrey Konchalovskiy se spoustou VFX efektů.
Náročná, ale obohacující práce, kdy jsem na šest měsíců přijal nabídku, abych pracoval na tomto filmu ve společnosti UPP. Na tomto projektu jsem pracoval jako hlavní modelář 3D postav. Vytvořil jsem 12 základních postav (CG-dvojníci: Krysí král, Princ, Krysí královna atd.), které byly použity tak, aby simulovali skutečné herce.
A feature film directed by Andrey Konchalovskiy with tons of VFX.
I was engaged to UPP company's project for six months.I worked as Lead character modeller on this project. I created 12 basic characters (CG-doubles: The Rat king, The Prince, The Rat Queen etc.) to scenes where they have been used as compensation for real actors.
Moje práce: Modelling for rigging + zbrush, texturing
CLOSE